Klaar met rijden, nu de 3 S´en, Son, See & Strand - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van armaninakkie - WaarBenJij.nu Klaar met rijden, nu de 3 S´en, Son, See & Strand - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Klaar met rijden, nu de 3 S´en, Son, See & Strand

Door: Armand & Nakkie

11 Maart 2008 | Mexico, Playa del Carmen

Helaas deed de pc het na het uploaden van 3 foto´s niet meer en ook die ernaast weigerde dienst....het bleef en blijft dus bij de 3 plaatjes die we hebben kunnen uploaden. Ook nu zie ik alleen een beeldscherm, muis en toetsenbord, de rest van de pc staat achter een kast waar ik niet bij kan... sorry. Ik zal als we thuis zijn meteen wat plaatjes uploaden.

Anyhow, na Tuxla zijn we weer gaan rijden. Ditmaal naar Villahermosa. Daar zijn we naar een dierentuin annex beeldentuin geweest waar we een 1,5 kilometer lang pad konden volgen waar we aan weerzijden steeds olmeekse beelden en andere authentieke zaken hebben bekeken. Was erg mooi!! Daarna de tocht voortgezet naar Campeche en vervolgens naar Mérida. Dat was een zéér mooie rit met 3 stops bij Maya-sites. De een nog mooier dan de ander! Edzna,Uxmal. Zeer mooie tempels gezien.
Mérida is een zeer mooie en leuke stad, waar we ons goed hebben vermaakt. Er was een soort volksfeest aan de gang en op het stadsplein waren allerlei activiteiten, (eet)standjes en muziek. Erg leuk allemaal!!

Na Mérida hebben we onze reis voor de laatste rit ingezet naar Playa del Carmen, met als belangrijkste tussenstop natuurlijk Chichén Itza. Dat was erg gaaf en toch wel een hoogtepunt van alle tempel-sites die we gezien hebben. Te gek!

Nu in een mega-luxe hotel in Playa (Kees je had gelijk, het is hier bijzonder goed toeven...) en straks massage, Japans eten en als ik zometeen afsluit: Son, See en Strand!!!

Groetjes allemaal en wellicht komt er no een kleine update over enkele dagen!

Adios,
Armand
&
Nathalie

• 11 Maart 2008 - 16:59

Gisele:

Hoort zich allemaal heel erg leuk/mooi aan! Geniet ervan!

• 12 Maart 2008 - 07:19

Willy:

Geniet ervan, tot later.

• 13 Maart 2008 - 09:14

De Bobsters:

heerlijk, heerlijk, heerlijk in het warme Mexico. Geniet lekker van jullie relax tijd aan de Playa daarzo en maak ons maar lekker met de verhalen van fantastische massages, heerlijk eten, zalige cocktails, te goed weer, fijn zwemmeertje etc. etc....

groetjes, de Bobsters