Washington DC - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu Washington DC - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Washington DC

Door: Armand & Nakkie

12 Juni 2009 | Verenigde Staten, New York

Daar zijn we weer met een klein berichtje uit de Big Apple. Dinsdag en woensdag zijn we naar Washinton DC geweest zoals jullie weten. Wat een weertje daar zeg, pfffffff. Dik 30+ graden. Annyhow: het is een bijzonder mooie stad en we hebben uiteraard alle 'grote' bezienswaardigheden bekeken. Dus: White House, Lincoln Memorial, Capitool, Iwo Jima Statue (erg groot en mooi), etc. etc. We hebben weer paar mm profiel van de schoenen gelopen.... Gelukkig (!) niet in Holocaust Museum geweest, anders hadden we wellicht in de shooting gezeten..... oeps!
Woensdag-avond bij een of andere Italiaan gegeten die -eerlijk waar- porties serveerde waar je met gemak met 3 man(nen) van kon eten... niet normaal. En voor $ 16,- pp.

Eergisteren weer terug in NY en gisteren 's ochtens de trein weer gepakt. Nu richting New Haven om Yale University te gaan bekijken. Enorm complex daar zeg! Erg mooi om een keer te zien. Er zijn daar dagelijks free tours over de campus en was leuk om wat background info te krijgen van een student. Na een berg foto's en de zo begeerde Yale sweater voor Nakkie zijn we om 18.00 uur weer richting NY getreind.

Vandaag staat weer 'gewoon' NY op het programma. Niets speciaals, gewoon wat shoppen en vanmiddag of vanavond naar de bios. The Taking Of Pelham 1,2,3 draait vanaf vandaag :-)

Tot een volgend bericht maar weer, het aftellen hier is helaas alweer begonnen (maandag vliegen we weer naar Dusseldorf... :-( )

Groetjes vanuit NY,
Nathalie
&
Armand

• 12 Juni 2009 - 14:22

Suus:

Wederom: enjoy :-) !!!!

En volgend weekend staat ons een mooi feestje te wachten, toch?

• 13 Juni 2009 - 16:30

Tamara:

we zijn benieuwd naar de foto's!!

• 14 Juni 2009 - 15:11

Wouter:

Hee mensjes,

klinkt super (behalve dan de shooting :-))
    Wij zijn enorm jaloers!Geniet ervan de laatste dagen.