Weer thuis - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van armaninakkie - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Armand & Nakkie

17 Maart 2008 | Nederland, Landgraaf

Dag allemaal,

gisteren zijn we rond ca. 17.00 uur weer thuis aangekomen na een nachtvluchtje Mexico - Amsterdam. Om 17.30 uur lokale tijd begon de terugreis met het oppikken van andere hotelgasten en toen dat om 18.00 uur gebeurd was, zetten we koers naar Cancun, vliegveld. Dat duurde een uurtje en vrijwel gelijk konden we aanschuiven bij de incheck-balie. Deze keer geen 3-zitter voor ons 2-tjes, maar een 2-zitter aan het raam op rij 6. Prima. Aangezien het vliegtuig om 21.40 uur de wielen introk en in de lucht zat, hebben we toch wel wat kleine hazenslaapjes kunnen doen, zodat de 9+ uur 'relatief' snel voorbij waren. We zijn dus mooi op tijd geland in A'dam waar Taxi Rooyakkers al stond te wachten (waarvoor nogmaals dank!). Leuk om weer eens regen te zien (NOT!). Eenmaal thuis maar meteen uitgepakt, 1e wasje ingezet, de achterstand qua downloads aangeklikt :-) en met moeite even de gemaakte vakantiefoto's op tv gekeken. Aangezien we daarvan beiden de helft gemist hebben, besloten we om 20.30 uur toch maar ons eigen, vetrouwde bedje op te zoeken. Om 11.30 uur ben ik maar eens opgestaan, mijn lieve vrouw ligt op dit moment nog op één oor, :-)

Ik ga nu proberen wél wat meer foto's te uploaden, dat zou gewoon moeten lukken. Wij gaan nog even een weekje thuis genieten van onze vakantie en we danken iedereen voor de leuke reacties op deze site.

Tot snel allemaal, groetjes,
Nathalie
&
Armand

• 17 Maart 2008 - 20:01

De Bobsters:

he he, eindelijk foto's. jammer dat het alweer voorbij is voor jullie.....

op naar de volgende!!

groetjes, De Bobsters

• 18 Maart 2008 - 15:08

Mam:

Leuk om nog even de afsluiter te lezen.
    Je maakt er altijd weer werk van is echt je ding.Nog bedankt voor het masker het hangt mooi.
    Tot zondag en nog een heerlijke week.
    xxx

• 27 April 2010 - 12:50

Thorsten:

Zijn jullie wie ik denk dat jullie zijn??
    Groeten
    ontzettende tos
    mail me eens op info@hackl.nl ben benieuwd hoe het met jullie gaat.