New York 2009 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu New York 2009 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu

New York 2009

Door: Armand & Nakkie

07 Juni 2009 | Verenigde Staten, New York

Beste mensen,

we zijn weer op vakantie in de USA. Ditmaal weer terug in New York, the city that never sleeps.

Tot nu toe al weer heel veel gezien en gedaan. Al verschillende delen van de stad bekeken, eergisteren Central Park (in de regen.. :-( ) gisteren Wall Street, Ground Zero en Pier 17. Vanmiddag gaan we naar de Musical Rock of Ages (vanavond zijn de Tony Awards hier in NY, dus nog even vantevoren checken of die waar wij heen gaan, een prijs waard is.. hij is 4x genomineerd)

Vandaag staat Rockefeller Center (30 Rock; lol!) op het programma, wellicht nog naar de tentoonstelling Bodies. Morgen nog geen idee en overmorgen naar Washington DC. Treinkaarten zijn reeds gekocht, dus dat is check.

JP: Ambercrombie & Fitch = check. Mooie eeuuhh kleren daar, LOL!)

Bjorn / Silvia: doe Wim heel veel groetjes van ons en zorg dat ie goed aansterkt!!!

Tot het volgende bericht allemaal en tot snel maar weer!!

Nathalie

Toppie jongens!
    Geniet ervan!

• 07 Juni 2009 - 20:34

Rooy Junior:

klinkt leuk allemaal enjoy!!!!!

• 08 Juni 2009 - 06:36

Eveline:

Hey hallo, heeeeeel veel plezier daar! Groetjes eef

• 08 Juni 2009 - 19:45

Roel:

Hoi beiden!
    Hoop dat jullie een geweldige tijd hebben!

Ambercrombie & Fitch polo shirts...neem maar mee hoor, zag er goed uit haha!!

gr
    roel