Foto-Update - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van armaninakkie - WaarBenJij.nu Foto-Update - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Foto-Update

Door: Armand & Nakkie

07 Maart 2008 | Mexico, Mexico-stad

Dag allemaal,

eindelijk in een plaats aangekomen (Tuxla Guitterez) waar de wereld niet nog 10 jaar terug leeft... alle vorige pc's waren voorzien van Windows '98 en dan 'leest' ie onze camera niet. Nu in de hoofdstad van de staat Chiapas, waar we nu achter een heuse XP-variant hebben plaatsgenomen in ons best prima Best Western hotel. Na het tikken van dit bericht komen er dus enkele foto's.

Even nog een update: we zijn dus gisteren vertrokken uit San Christobal en na een relatief korte rit (zo'n 1,5 uur bochtenwerk bergaf) zijn we hier aangekomen. Erg grote stad mey veul getoeter, :-). Daar ik -Armand- nog steeds (het is nu al meer dan een week) niet beter ben -sterker nog, het lijkt wel steeds slechter af en toe- hebben we gisteren geen gekke dingen gedaan. We zijn naar de plaatselijke Zoo geweest. Voor € 1,30 pp hebben we daar 2,5 uur rondgelopen. Was prijs/kwaliteit meer dan prima. Nu proberen een bruine boterham en een banaan te scoren en het verder te redden tot de volgende stad, Villahermosa. Het zal een ritje van zo'n 5 uur worden (weer slingeren door de bergen), dus noodzakelijke stops :-( willen we graag voorkomen....

Dank voor jullie updates mbt PSV!! Goede zaken gedaan gisteren! Rob: pa heeft mijn Sport1 digitaal kaart, dus als je zondag naar PSV - Ajax wilt kijken moet je m ff bellen.

Groetjes allemaal en tot de volgende pc...

Groet,
Armand
&
Nathalie

• 07 Maart 2008 - 19:41

Suus & Steef:

WAUW!!! Thanks for the birthday-wish!
    xxxx
    Suus

• 08 Maart 2008 - 12:27

De Bobsters:

3 Foto's toemaar.... moet nie gekker worden. Maar de foto's die er zijn zien er goed uit!! Hopenlijk gaat het toch nog beter worden met je Armand!! Moet Nakkie maar goed voor je zorgen :). We kijken uit naar jullie volgend bericht en foto's!!!

groetjes, de Bobsters

• 08 Maart 2008 - 20:12

Mam:

.Het ziet er allemaal goed uit daar ben heel benieuwd naar alle foto's en bijbehorende verhalen. Hoop dat het snel beter met je gaat Armand ,want je happy voelen op vakantie is toch wel fijn. Wat Psv betreft de politie heeft weer besloten te gaan staken dus geen wedstrijd zondag.Maak er een fijne tweede week van geniet van alles en tot ziens ,dikke kus en groeten ook van Pap voor jullie.xxx