Update - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Update

Door: Armand & Nakkie

08 Juni 2009 | Verenigde Staten, New York

Daar zijn we weer.... gisteren een hele berg celebreties gezien... Tony Soprano (James Gandolfini), Jeff Daniels, Dolly Parton, de hoofrolspeler van onze Musical (Constantine Maroulis), Kevin Spacey en vele anderen. Het was zoals gezegd de avond van de Tony (musical) Awards, dus toen we op weg richting Rockefeller Center waren (om helemaal naar boven te gaan voor de night-view over The City), kwamen we langs Radio City Music Hall. Daar lag de rode loper klaar voor alle uitstappende celebs. Daar was Nakkie dus niet meer weg te slaan :-) . Maar om 20.00 uur begon de show (en moesten de celebs binnen zijn), dus toen konden we omhoog. Toen we daar aankwamen was het nog licht, en na een goed uur werd het al aardig donker. Was erg mooie view!

Vandaag hebben we een tour door de NBC studios gedaan en een tour in Radio City Music Hall. Wat een ENORM theater is dat zeg. Echt ongelooflijk; 6.000 man kunnen daar plaats nemen. Mooi om te zien. De hele stage van de Tony awards stond er nog.

Vanavond niets op het programma. Zometeen filmpje en dan koffer inpakken en op tijd slapen. Morgen om 05.30 uur opstaan, uitcheken en met de trein naar Washington DC. Overmorgen weer terug en dan donderdag naar Yale University. Genoeg te doen dus nog....

Groetjes allemaal en tot het volgende bericht maar weer.

Nathalie
&
Armand

• 08 Juni 2009 - 20:57

Tamara:

Hey,

jullie zijn live!! En hebben weer genoeg te zien en te doen als ik dat zo lees!!

Gaaf hoor om zo ff een paar celebs te spotten.

ik heb jullie nog een mailtje gestuurd met een linke over mijn meeneemsel. Ik hoor wel of het lukt.

geniet ervan!! Tamara

• 09 Juni 2009 - 05:58

Suus:

Celebs....I LOOOOOVE celebs! ;-)

• 10 Juni 2009 - 11:29

Linda:

Hi lieverds,

Lekker genieten hoor. Ben heel benieuwd wat jullie van Washington vinden.
    Hahaha ik lees al dat wij vorige jaar echt maar een ieniemienie deeltje van NY gezien hebben.

Dikke kus
    Linda