Update vanuit San Christobal - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van armaninakkie - WaarBenJij.nu Update vanuit San Christobal - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Update vanuit San Christobal

Door: Armand & Nakkie

05 Maart 2008 | Mexico, Mexico-stad

Hallo allemaal,

even weer een update, deze keer vanuit San Christobal.

Gisteren zijn we vanuit Chetumal naar Palenque gereden. Hier hebben we een aantal tussenstops gehad, naast al het rijden(487 km oftewel bijna 6 uur in de auto!!). Eerste stop was in Kohunlich, een onderdeel van de zogenaamde Rio Bec vindplaats. Een complex van een behoorlijk aantal tempels, met als hoogtepunt de Tempel van de Maskers. Aan beide kanten van de traptreden kon je nog steeds de maskers zien. Erg gaaf! Na het beklimmen van de tempel had je een heel mooi uitzicht over het complex.
Daarna doorgereden naar Becan. Ook onderdeel van de Rio Bec vindplaats. Ook erg mooi. Toen naar onze eindbestemming gereden voor de dag, Palenque. Na het avondmaal (wat niet zo heel erg goed bij Nakkie gevallen was... :-( ), lekker geslapen in ons mega grote bed! Als Armand zich draaide merkte ik er niets van, zo´n groot bed was het!!! Vanochtend de tempels van Palenque bezichtigd. In 1 woord, geweldig!!! Deze tempels waren nog goed intact en bevonden zich midden in de jungle. Schitterend gewoon om te zien. Je mocht zelf op en in sommige tempels kijken hoe de Maya´s geleefd hadden. Erg mooi! Hopelijk komt het ook tot zijn recht op de foto´s die we gemaakt hebben. We zullen deze proberen morgen te uploaden, zodat jullie een idee hebben waar ik het nu over heb. Daarna door naar San Christobal met nog een tussenstop bij de watervallen van Aqua Azul. Mooi, maar jammer genoeg niet zo mooi op de foto´s die we hiervan gezien hadden. De weg naar San Christobal was erg kronkelig. Bijna 4,5 uur gereden via deze bochtige wegen met om de haverklap ´topes´(dit zijn bulten op de weg waar je echt voor moet stoppen wil je de onderkant van je auto behouden!!). Nu dus in San Christobal en we gaan nu lekker een hapje eten, want van al dat gerij krijg je maar honger :-) !!

Tot morgen!

Groetjes,
Nathalie
&
Armand

• 05 Maart 2008 - 06:49

Ron:

Dit klinkt cultuurtechnisch allemaal weer geweldig! Blijf inderdaad benieuwd naar de foto's.

"Als Armand zich draaide merkte ik er niets van"; zegt dat wat over dat bed of over Armand? of alle twee?? ;) ..haha!

Het schijnt jullie weer enorm te bevallen. Houden zo!

Veel plezier nog en straks goed uitrusten onder de zon.

"Knuffels"

®n

• 05 Maart 2008 - 09:12

Linda:

Halloooo vakantiegangers.

Je mag best weten dat ik volledig aan het beeldscherm hang bij jullie berichtjes.
    Fantastisch gewoon ben ook heel erg benieuwd straks naar alle foto's.

Maar wij hebben het hier ook leuk hoor! Hier en daar een vlokje sneeuw. Wie had dat nou nog verwacht hahahaha.

Geniet er lekker van.

X Linda

• 05 Maart 2008 - 12:23

Soezz:

Klnkt prima allemaal, het bed alleen al!!!! ;-)

Dikke kus en dikke knuffel!
    Suusje

• 05 Maart 2008 - 18:05

De Bobsters:

HEEEYYYYYY Nakkie en Armand,

wij komen net thuis en wij (ik = tamara in ieder geval niet) dat jullie naar Mexico zijn gevlucht, het warme weer hier voor nog warmer weer verruild. Gaaf zeg. Ik weet niet of jullie shirley en martijn op de mailinglijst hebben, maar die zouden dit wel gaaf vinden om jullie te volgen. Het is een jaar geleden (rond pasen) dat zijn in Mexico en Guatamala waren.

Wel fijn zeg om in deze periode lekker met vakantie te gaan, krijg ook weer zn. Ach ja dat is niet zo moeilijk we hebben eigenlijk altijd wel zin om te reizen en de wereld te zien. Maar op deze manier genieten we we heerlijk mee, toppie!!

Hoelang blijven jullie?

We zijn wel verbaasd hoor, geen US of A???? Tja jullie hebben ook al veel gezien daar en afwisseling is ook leuk (Goed gedaan Nakkie!!!)

Wij volgen jullie uiteraard en laat de berichtjes via dit prachtige medium maar doorkomen.

liefs Tamara en Jarl

• 05 Maart 2008 - 18:43

Vivian:

Nou zou te lezen genieten jullie volop! En al een Mustang ontdekt om in te rijden Armand? hahahahaha

Adios!

• 06 Maart 2008 - 21:30

Pap:

Ik ben blij dat jullie het naar je zin
    hebben. Geniet er met volle teugen van.

• 07 Maart 2008 - 11:22

Hanneke:

Hey hallo reizigers,
    ik kreeg van marian en henk jullie site getipt.
    kom zeker vaker effe kijken naar jullie avonturen in t mooie Mexico.

Heel veel genieten jullie!!
    groetjes hanneke