Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Armand & Nakkie

23 September 2006 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hi all,

we hebben weer even tijd gevonden om jullie te laten weten hoe het met ons is en waar we uithangen...

Las Vegas it is!! Vanmorgen vertrokken uit de Alpenhof Inn (Jawohl, ein Schwitserli hotel, maar verder prima geslapen!) in Mammoth Lakes. Da's een klein stukje verwijderd van Yosimety National Park.

Yosimety was een erg mooi park, alleen jammer dat het zomer is en we dus niet hebben kunnen genieten van Mirror lake & de watervallen (die waren namelijk niet aanwezig omdat er geen sneeuw lag om lakes & waterfalls te maken... :-( ).

Daarvoor waren we natuurlijk in San Fransisco, waar we ook een 2-tal erg mooie dagen hebben gehad. Het bezoek aan ''The Rock'', Alcatraz was erg gaaf, maar de stad op zich (we hebben een tour van ca. 2,5 uur gedaan) ook absoluut!

Vanochtend dus vertrokken naar Vegas waar we nu in een Internet-cafe net naast de Stratosphere zitten te tikken. Robert: we hebben de Big Shot gedaan, ik mocht alleen niet filmen / fotograferen tijdens de attractie, dus echt bewijzen kan ik het niet. Voor iedereen anders dan Robert: deze attractie staat bovenop de Stratosphere en je wordt met een flinke snelheid nog eens omhoog geschoten (volgens de flyer krijg je te maken met 4 G en bereik je een hoogte van 1.149 voet en als het ding weer omlaag gaat, kom je dus echt los uit je stoeltje....blij dat de gordels goed werkten :-) ). Erg leuk om een keer te doen.
De toren zelf overigens was heel erg gaaf, je hebt vanaf boven een 'amazing view' over heel Las Vegas, we hopen dat de foto's goed gelukt zijn!!

Daarna naar beneden naar het casino waar we voor Suus $ 5,- hebben gegokt, maar helaas: Niets gewonnen. Overigens met onze eigen $ 10 ook niets, maar wel een goed half uur bezig geweest :-)

Vanavond nog even over de strip wandelen en alles bekijken als de lampjes aan zijn.

We amuseren ons prima en gaan rustig verder!
Morgen nog even Vegas en dan terug richting Los Angeles waar de Warner Brother studio's, Hollywood, Beverly Hills & Rodeo Drive nog op ons wachten. Kortom: Load of fun to come!

Groeten aan iedereen en tot mails!
Dank voor jullie reacties overigens, erg leuk!!

Nathalie & Armand

• 23 September 2006 - 02:28

Chris:

Waarom doen jullie eigenlijk onze droomreis????? zucht

• 23 September 2006 - 07:04

Joycie:

hallo super wat jullie allemaal al hebben gezien.ik wens jullie nog veel plezier en wacht met smacht op de foto's!dikke knuffel van Joyce en poot van scooby!!!

• 23 September 2006 - 08:09

Shirley & Martijn:

Alloooooo
    Ziet er goed uit. Wij zijn zelf net terug uit Thailand en hebben het staatsgreepje overleefd. Geniet lekker van jullie holiday! Wij blijven meelezen. Live life on the wildside!!

Groetjes Shirley & Tinus

• 23 September 2006 - 11:27

Robert:

6304 is binnen

• 23 September 2006 - 13:27

Suus:

Wat jammer van mijn $5
    :-( Ach ja, als jullie maar fun hebben, toch?
    Ziet er nog steeds goed uit. Leuk ook dat San Fran net zo mooi was, als jullie gedacht hadden! Nogmaals: have lots of fun, en kom in one peace terug!
    Dikke kus van Suus (en Steef natuurlijk ook!)

• 23 September 2006 - 13:29

®n:

Haha! ...toch nog een beetje het campinggevoel: voetjes omhoog en "it feels like heaven!" Sgoed!

Keep us posted!

®n

• 23 September 2006 - 19:52

Tom:

Wij zijn net een weekendje in Center Parcs geweest. Is ook leuk...

Goed te horen dat jullie veel plezier hebben. Tot snel.

Groeten en een dikke-natte-pindakaaslippen-kus van Connor.

• 23 September 2006 - 20:06

Léon:

Zoals ik lees hebben jullie a lot of fun !!
    Geniet er maar van en laat me weten of jullie
    "big sharks" hebben gezien.

N.B. PSV heeft zojuist gewonnen van Den Haag met 2-0.

Groet en tot mails.
    Léon

• 24 September 2006 - 11:39

De Groenendaaltjes:

Hei lui, waar blijven de foto's van Las Vegas. Over een jaar of twintig gaan we misschien ook eens. Gr. van "MPV"

• 24 September 2006 - 17:50

Familie Tijssen:

We zijn erg jaloers!! Als het goed is zijn jullie nu in Hawai!! Aloha!! Veel pleasure daar!! Bedankt voor de verjaardagskaart!! groeten vanuit het verre Heele, Nicolle, Noel en Stefje!

• 24 September 2006 - 18:27

Dwarrel En Co:

no foto's? wa is da nou toch? daar verheugde ik me nou net op (Tamara). anyway wel gaaf wat jullie weer allemaal te zien krijgen en meemaken. San Francisco is inderdaad een top stad en ik zou er graag nog eens met mijn hubbie naartoe terug willen voor een aantal dagen. ben zeer benieuwd naar het vervolg van deze reis, want dit is zeker eentje die wij ook nog eens willen maken :)

groetjes uit het mooie herfstachtige Eindhoven!!

• 25 September 2006 - 05:54

Claudia En Igor:

Hallo,

Wederom veel dingen gezien en dingen ondernomen. Nu nog veel gave dingen op het programma zie ik. Wel druk. Wanneer hebben jullie vakantie?

• 25 September 2006 - 07:23

Linda:

Gaaf gaaf gaaf gaaf...
    Ben ook super benieuwd hoe Hawai zal zijn.
    Geniet er nog een paar dagen van want voordat je het weet moet je weer terug.
    Xx