Kleine Update - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu Kleine Update - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Kleine Update

Door: Armand & Nakkie

19 September 2006 | Verenigde Staten, Santa Maria

Hello allen,

even een kleine update:
De film World Trade Center (Nicolas Cage) is een Must-See. Ik weet niet of ie al draait in Nederland, maar het is absoluut een aanrader.....

En gisteren weer genoten van een ouderwets Endless (ja, eindeloos) Shrimp-feest bij onze vriend restaurant Red Lobster..... Het was zowaar de eerste keer dat we in de bios (na het eten en bij een film van meer dan 2 uur !!) geen druppel frisdrank of een kruimel popcorn hebben gekocht......de buikjes waren méér dan vol en rond, :-) :-)

Massolos,
A & N.

• 19 September 2006 - 15:34

Ronald:

Te gek die verslagen, keep them coming....

• 19 September 2006 - 17:59

®n:

Ik ze t al. Die dia-voorstelling wordt tevens een groot shrimpfest! HEERLIJK!

Have fun!

®n

• 19 September 2006 - 20:38

Woutert:

doe de ........scampi!!! geniet er van, het klinkt heerlijk!

• 20 September 2006 - 06:13

Suus:

Hoi, hoi,
    Shrimpy, shrimpy, klinkt goed! (Wij eten zaterdag een lekker heet kippetje, hihi!) Ach, het gaat weer over eten, sorry, ik kan ook niet anders. Keep up the good work!