Update vanuit Waikiki, Honolulu, Hawaii - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu Update vanuit Waikiki, Honolulu, Hawaii - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Update vanuit Waikiki, Honolulu, Hawaii

Door: Armand & Nakkie

28 September 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Beste mensen,

vanwege het droevige bericht uit Nederland hebben we even geen updates gedaan en zullen we van deze update ook geen vrolijk bericht maken.

Vanuit Las Vegas zijn we weer richting LA gereden.
Daar zijn we een kijkje wezen nemen in Hollywood en hebben we Beverly Hills verkend. Enkele bijzonder mooie huizen moeten we zeggen en Dhr. Stallone kan een eigen Ferrari-race-evenement beginnen, daar stonden er wel een stuk of 7 op de oprit...
Daags erna zijn we naar Warner Brother Studio's geweest. Een erg leuke tour! We zijn op de set geweest van Friends (en hebben foto's mogen maken van ons op de bank van Central Perk Café, erg leuk!). We hebben zelfs Joey (Matt LeBlanc) in levende lijve gezien...met enorme baard!
Vervolgens heeft Nathalie de tijd van haar leven gehad doordat ze letterlijk door Stars Hollow heeft kunnen lopen. Voor de niet-intimi: dat is de plaats waar de serie The Gilmore Girls zich afspeelt. We zijn in ''Yale university'' geweest, langs Luke's Diner gelopen en bij Miss Patty's School of Ballet geweest. Erg leuk allemaal. Ze waren zelfs takes aan het opnemen voor nieuwe afleveringen.

Daarna de vlucht van LA naar Hawaii. Dat was ook weer een belevenis. Op kruissnelheid en op kruishoogte zowaar een heuse mat-partij gezien. 2 Chinezen of Japanners kregen ruzie (waarom weten we niet) en die begonnen dus ineens 3 rijen voor ons te knokken. Gelukkig sprong de man in de rij voor ons er snel tussen, dus het bleef bij wat woorden daarna en de stewardessen hebben het opgelost.

Nu dus in Hawaii. We zijn op het prachtige eiland O'ahu. Daar zijn we de eerste dag gaan zonnen / zwemmen op Waikikki Beach en ook daar dus meteen heftig verbrand...
Daags erna dus maar niet in de zon gaan liggen maar naar Pearl Harbor geweest. Indrukwekkend en mooi monument voor de USS Arizona bekeken.
Daarna doorgereden (met de bus, 2,5 uur) naar de Noordkust waar we de echte mannen aan het werk hebben gezien op de pipe-line golven van Hawaii. Banzai Pipeline genaamd. Dan weet je het wel. Zag er gaaf uit allemaal.

Vandaag gaan we stukje wandelen in de natuur hier (Want nog steeds te rood om rechtstreeks in de zon te gaan liggen) en wellicht even naar het aquarium en de zoo.
Morgen snorkelen in een (als we het moeten geloven) prachtige baai.

Tot zover even onze update.

Heren en dames van Bibimus: HEEL veel sterkte morgen bij de crematie van Robin. Wens Gemma en haar & zijn familie heel veel sterkte van ons en weet dat we in gedachten zeker bij eenieder zullen zijn. Het spijt ons dat we niet aanwezig kunnen zijn.

Groet uit Hawaii,

Nathalie
&
Armand

(Ps. We proberen na het plaatsen van dit bericht nog wat foto's te plaatsen, maar weet niet of dat kan / lukt.)