Aangekomen in USA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu Aangekomen in USA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Aangekomen in USA

Door: Armand & Nakkie

18 September 2006 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal,

na een lange vlucht via Londen (waar we na aankomst eerst door de douane moesten om vervolgens via de Incheck-balie onze kleine flight-case toch moesten inchecken -de toegestane afmeting was die van een laptoptas of zo-) zijn we gisteren aangekomen in LA. Nederlandse tijd 02.00 uur of daaromtrent. Gelukkig hadden we Exit-seats, dus de beentjes konden gestrekt..!

Niet al te lang nadat we de auto hadden gehaald (reservering was 'gecancelled', dus dat was ook nog even een kunstje om toch zonder kosten een Mustangetje mee te krijgen....) zijn we in het hotel -wat maar 1.6 km van het vliegveld ligt- gaan slapen.

Vanmorgen om 07.00 uur opgestaan (was reeds om 04.00 uur wakker, maar heb Nakkie nog even laten slapen... :-) )en na een heerlijk Amerikaans vet ontbijtje richting Santa Barbara & Santa Maria gereden. De stop in St. Barbara was prima. Daar hebben we de oudste missiepost van California bezocht. Erg indrukwekkend vond Nathalie.

De weg van Santa Barbara naar Santa Maria was een mooie. Bergachtige landschappen en enorme wijnvelden (dat moet erg goed smaken hier met al die zon..!)maakten het tot een goed ritje.

Nu dus even een berichtje plaatsen en zometeen een hapje gaan eten.

Morgen gaat de rit via Carmel & Monterey naar San Fransisco.

Tot snel en de groetjes aan iedereen,

Nathalie
&
Armand

• 19 September 2006 - 06:43

Anne, Mike & Max:

Hoi Nakkie en Armand,

we hebben heel erg medelijden met jullie, omdat jullie het zo zwaar hebben!!!!! ;)

Groetjezzzzzzz

• 19 September 2006 - 07:36

Igor Buck:

Zie er schitterend uit allemaal. veel plezier nog en uh, voorzichtig

• 19 September 2006 - 07:38

®n:

Lekkuhrrr hoorrrr! Verheug me nu al op een ouderwetse dia-avond in breedbeeldformaat...haha!

Adiee wah!

• 19 September 2006 - 08:45

Suus:

He schatjes,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet van alle mooie dingen, en van elkaar ;-)

Een dikke kus van Suus!

• 19 September 2006 - 08:52

Benedicte Dupont:

Hoi Nathalie,

niet vergeten lekker te gaan lunchen/dineren in de haven van Monterey en naar de zeeotters te gaan kijken in de aquarium. veel plezier

• 19 September 2006 - 09:18

Rooy Junior:

Hee broeder en schoonzussie,

Klint allemaal weer lekker daar.
    Een rode mus alleen van de achterkant gefotografeerd das wel wat vreemd??
    Veel plezier in ieder geval en tot mails.

Gr Rob

• 19 September 2006 - 09:20

Stefan:

Hey poepies,

Veel plezier. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Drive safely in je dikke wagen LOL.

• 19 September 2006 - 10:41

Dwarrel En Co:

Hey Nakkie en Armand,

wat leuk dat we jullie weer kunnen volgen op weer een Amerika avontuur. als jullie de heenweg al lang vonden, dan maak je borst maar nat voor de terugweg, want volgens mij is die nog veeeeeel langer :). jullie hebben weer een stoere car zien we en het weer zag er ook aardig uit. we kijken weer met veel plezier uit naar jullie ervaringen en foto's. geniet er lekker van!!!! we zijn weer even jaloers......

Dwarrel en Co

• 19 September 2006 - 18:11

Patricia, Milan, Vic:

Hei lui, neem me een""lobster"mee naar huis. Filmm regel ik zelf wel. Geniet er maar lekker van. De groenendaaltjes.

• 21 September 2006 - 19:42

Eveline:

Hi, heel veel plezier op jullie trip...Geniet er nog maar lekker van en drink maar ene op ons (hardwerkende mensen).
    Groetjes Eveline