Aangekomen Cancun en inmiddels in Chetumal - Reisverslag uit Chetumal, Mexico van armaninakkie - WaarBenJij.nu Aangekomen Cancun en inmiddels in Chetumal - Reisverslag uit Chetumal, Mexico van armaninakkie - WaarBenJij.nu

Aangekomen Cancun en inmiddels in Chetumal

Door: Armand & Nakkie

02 Maart 2008 | Mexico, Chetumal

Hallo allemaal,

vandaag is alweer onze 2e dag, maar de 1e internet-mogelijkheid, dus meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken....

Na een vlucht van 11.36 uur en een uur vertraging (toen we al in het vliegtuig zaten; gelukkig hadden we de 3 stoelen in het midden voor ons 2-tjes, dus we konden af en toe even liggen) zijn we aangekomen in Cancun. Daar was het even wachten op de koffers, maar daarna vrij snel door de formaliteiten heen naar de dames van Neckermann / Thomas Cook. Daarna de auto opgepikt bij meneer Avis een ware topper; Dodge Attitude 1.6 (even andere koek dan de Mustang die ik normaal gewend ben te huren, LOL, maar eerlijk is eerlijk: de 3 koffers gaan met gemak in de bak.....¨:-) ) en op weg naar hotel 1. Ernstig blij om daar aan te zijn gekomen en eigenlijk gelijk op bed geploft (het was voor ons eigenlijk 4 uur ´s nachts) en een poging gedaan tot slapen. Een 1,5 slaper met 1 dekentje, om de 5 minuten een harde nies en in de tussenliggende tijd enkele hoestbuien die het bed doen schudden (neen het gaat nog steeds niet helemaal 100% met Armand), om 06.50 uur lokale tijd wakker en maar eens gaan douchen. Daarna goed ontbijtje gedaan en op weg naar onze 1e Maya-encounter, Tulum. Heel erg gave archeologische site met mooie tempels. Het is aan de achterzijde gelegen aan de zee en die is daar wel heel ernstig mooi van kleur!!!

Daarna weer in de Dodge op weg naar Bacalar, een 50 kilometer lange lagune met ook erg mooie kleurschakeringen in het water. Toen nog paar kilometerjes rijden en nu dus in hotel Los Cocos (Chetumal) aan de pc. We gaan zometeen ff opfrissen en dan eens kijken waar we een goei stukje kunnen gaan eten.

Morgen richting Palenque. Lange rit, maar moet goed te doen zijn. Moet trouwens zeggen dat het pakket van Neckermann erg goed verzorgd is, duidelijk omschreven én dat het rijden hier best prima te doen is! Snelheid is wel wat wazig. Dan weer 80, dan ineens 40, dan 110, dan weer naar 90 en om de 5 kilometer een batterij vluchtheuvels waar je toch écht wel voor moet stoppen...... Die Mexicanen zijn dol op vluchtheuvels geloof ik, hahaha!

Als de mogelijkheid zich weer voordoet, laten we weer iets weten!

Groetjes en tot mails,

Nathalie
&
Armand.

• 03 Maart 2008 - 07:22

Willy:

Hallo Nathalie en Armand,

Hier is het nu maandag 08:15 uur en na een rit van 25 minuten (samen met Robert net zo erg als 12 uur vliegen, mogen we weer beginnen aan een prachtige week bij Hallmark. Het voordeel van deze week is dat Loe, loewi en Nands alle drie op de middagdienst zitten en dat ik dus rustig kan doorwerken. Maar genoeg over Hallmark, ik wens jullie een leuke reis en hoop binnenkort weer zo'n leuk verslagje te lezen.

Groetjes en kusjes voor Nathalie,

Willy.

• 03 Maart 2008 - 07:24

Paul Steentjes:

Goedemorgen Armand & Nathalie,

Dat is fijn binnenkomen maandag op kantoor niemand daar.....alvast een hele fijne vakantie toegewenst en geniet ervan

groet, Paul

• 03 Maart 2008 - 07:54

Tanja:

Hoi lieve schatten,

Geniet van deze lekkere vakantie. Dat hebben jullie verdiend!

Lieve groetjes vanuit een bewolkt, fris en waaierig Nederland.

Dikke kus,
    Tanja

• 03 Maart 2008 - 08:34

Ron:

Goedemorgen!

Gaat lekker zo die gaat. Volgens de site waarbenjij.nu zijn jullie nu aansluitend vanuit Hawaai overgewaaid naar Meggico.

Het klinkt allemaal alweer een keer heurlijk. Ben benieuwd naar de eerste foto's.

Veel plezier de komende dagen (hebben wij hier ook nl.), geniet ervan!

"Knuffels"

®n

• 03 Maart 2008 - 13:20

Sjorsie:

Hallo lieverds

klinkt alweer geweldig allemaal!
    Geniet ervan dat mag ook weleens!
    Zijn benieuw naar jullie volgende verslag...

Dikke Kus Rob Sjors en Luc

• 03 Maart 2008 - 16:47

Ilona:

Hi Vakantiegangers,
    Zoals je het kunt lezen hebben onze inkopers het niet druk.. dus makkie met werk overnemen hihihihi. Maar fijne vakantie en ben heel benieuwd naar meer avonturen.

Greetz,
    Ilona

• 03 Maart 2008 - 17:23

Anne Mike Max:

Buenos Dias Amoe en Nakkie,

Ziet er allemaal super uit. Neem het er maar lekker van en we zijn al benieuwd naar het volgende verslag.

Groetjes,

A M M

• 03 Maart 2008 - 19:28

Wouter & Veerle:

Hallo allebei,

dat klinkt allemaal erg vervelend :-) Probeer er maar iets van te maken met zijn tweetjes hahaha..

Maken jullie een mooie foto van een slapende mexicaan??? (bij voorkeur inclusief grote hoed en strootje in de mond)

Geniet er maar lekker van en we zijn benieuwd naar het volgende verhaal.

Kus,

Veerle & Wouter

• 03 Maart 2008 - 19:42

Loe, Loewie En Nands:

Hey Armoe en Nathalie,
    Ik heb niet meer de kans gehad om jullie een fijne wel verdiende vakantie toe te wensen, bij deze alsnog....

Een fijne vakantie geniet met volle teugen en tot het volgende hoor/lees moment.

Groetjes,
    Loe, Loewie en Nands

• 03 Maart 2008 - 20:18

Steef & Suus:

Klinkt goed allemaal!
    Geniet van Meggikoo, en kom lekker tot rust!

See you soon.
    Dikke kus uit Heerlen